Herroepingsrecht

Bestelling annuleren

Bestellingen die in aanmerking komen voor annulering kunnen alleen worden geannuleerd door telefonisch contact met ons op te nemen. Mits de bestelling nog niet is verwerkt voor verzending, kunnen wij deze annuleren. Zodra een bestelling is verwerkt voor verzending, kan deze niet worden geannuleerd.


In het geval dat de bestelling is verwerkt voor verzending en je wenst de aankoop alsnog te annuleren, dien je gebruik te maken van de herroepingsrecht (retourzending starten). 


Het aankoopbedrag voor een geannuleerde bestelling wordt binnen 14 dagen na aanmelding teruggestort via dezelfde betaalmethode die door de klant is gebruikt.


Retour

Als je niet 100% tevreden bent met jouw aankoop, staan wij klaar om je te helpen. We bieden volledige geld-terug-garantie voor alle aankopen zonder opgave van redenen. Je kan een product retourneren tot 14 dagen na bestelling van het product. Om in aanmerking te komen voor retourzending dient:


- het artikel in dezelfde staat te verkeren als waarin jij het hebt ontvangen.

- het artikel ongebruikt te zijn. 

- het artikel onbeschadigd te zijn. 

- het artikel in de originele verpakking te zitten. 

- de factuur (bon) moet overlegd worden. 


Belangrijk om te weten. AanDeKoffie.nl behoudt het recht om waardevermindering toe te passen, die op kan lopen tot 100% van het aankoopbedrag, als: 


- het artikel onverkoopbaar is. 

- het artikel gebruikt en/of bewerkt is en uit de originele en verkoopbare staat is gehaald. 

- het artikel beschadigd, gescheurd, gesneden of kapot is en niet te wijten is aan onze fout. 

- slechts een deel van de bestelde artikelen wordt geretourneerd. 

- het artikel niet de originele labels en doos bevat. 


Hoe kan ik een artikel retourneren?

Retourneren gebeurt in 3 eenvoudige stappen:


Stap 1: Bel ons of stuur een e-mail om ons te laten weten dat je een artikel wilt retourneren.

Stap 2: Vul het retourformulier in. Download hier.

Stap 3: Retourneer het artikel samen met het retourformulier en de factuur (bon). 


Verzendkosten

De klant is verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van een artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd, tenzij het artikel defect of beschadigd is buiten de schuld van de klant.We raden aan om gebruik te maken van een verzendservice met track & trace. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gehouden voor pakketten die tijdens het transport naar ons verloren gaat.


Restitutie

Zodra we het artikel hebben ontvangen, zullen we het inspecteren. We zullen je onmiddellijk informeren over de status van terugbetaling na inspectie van het artikel. Als de retourzending wordt goedgekeurd, zullen wij de terugbetaling verrichten via de oorspronkelijke betaalmethode die tijdens de aankoop gebruikt is. Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort.