Verzending en Levering

Wij doen er alles aan om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je toch vragen hebben of tegen een probleem aanlopen, dan kun je gerust contact opnemen door te bellen, chatten of mailen naar info@aandekoffie.nl


Leveren jullie alleen in Nederland?

Wij leveren in Nederland en in sommige gevallen in België. Deze informatie staat vermeld in de productpagina's. Als je zeker wilt zijn of een product wordt geleverd in België, neem contact met ons op.


Moet ik verzendkosten betalen?

Ja en nee. We bieden gratis verzending voor bestellingen vanaf €40. Voor elke bestelling tot €40 wordt €6,95 verzendkosten in rekening gebracht.


Ik heb een bestelling geplaatst, is het mogelijk om een wijziging aan te brengen?

Dit kan zolang de bestelling niet is verwerkt voor verzending. Zodra de bestelling eenmaal is verwerkt voor verzending, kan deze op geen enkele manier worden gewijzigd of aangepast.


Hoe lang duurt het voordat een bestelling is verwerkt voor verzending?

In de meeste gevallen dezelfde werkdag of de werkdag na het plaatsen van de bestelling.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

In de meeste gevallen de volgende werkdag. Door drukte kan het voorkomen dat een bestelling langer duurt voordat het aankomt. Houd rekening met maximaal 3 werkdagen levertijd. Indien je na 3 werkdagen de bestelling nog niet hebt ontvangen, neem contact met ons op.


Sommige espressomachines die door ons aangeboden worden zijn zo exclusief dat ze pas na bestelling gemonteerd en verzonden worden vanuit onze partner leveranciers in Italië. Houd rekening met een maximale levertijd van 10 werkdagen. 


Volledige informatie over levertijden staat vermeld op de productpagina van het desbetreffende product.


Niet alle artikelen van mijn bestelling zijn aangekomen!

Als je meerdere artikelen hebt besteld, kunnen ze worden opgesplitst in meerdere zendingen met een aparte levertijd. Houd rekening met een maximale levertijd van 3 werkdagen. Indien je na 3 werkdagen de bestelling nog niet hebt ontvangen, neem contact met ons op.


Sommige espressomachines die door ons aangeboden worden zijn zo exclusief dat ze pas na bestelling gemonteerd en verzonden worden vanuit onze partner leveranciers in Italië. Houd rekening met een maximale levertijd van 10 werkdagen. 


Volledige informatie over levertijden staat vermeld op de productpagina van het desbetreffende product.


Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Zolang het pakket nog niet is verwerkt voor verzending kan het afleveradres gewijzigd worden. Zodra een bestelling is verwerkt voor verzending, kunnen we het afleveradres niet meer wijzigen.


Wat moet ik doen als ik mijn bestelling ontvang maar het artikel is beschadigd?

Mocht jij een beschadigd of kapotte product hebben ontvangen, maak hier foto’s en/of een video van en mail het z.s.m. naar ons via info@aandekoffie.nl Bewaar het originele verpakking en labels, deze zijn nodig om een schadeclaim in behandeling kunnen nemen.


Hoe snel moet ik een schade melden?

Meldt de schade zo snel mogelijk, idealiter zodra jij deze detecteert.